Sijoittajatiedon julkistaminen

• Osavuosikatsaus tammi−maaliskuulta 24.4.2015
  • Osavuosikatsaus tammi−kesäkuulta 23.7.2015
  • Osavuosikatsaus tammi−syyskuulta 23.10.2015

Tilinpäätöstiedote ja osavuosikatsaukset julkistetaan noin klo 9.00 Suomen aikaa.

Järjestämme osavuosikatsausten ja tilinpäätöksen julkistamisen yhteydessä tiedotustilaisuuden sijoittajille, analyytikoille ja median edustajille. Tilaisuuksiin voi osallistua myös puhelinkonferenssin kautta, ja niiden webcast-lähetykset ovat katsottavissa englanniksi verkkosivuillamme sekä reaaliaikaisesti että nauhoitteina.

Hiljainen jakso

Ennen julkistuksia yhtiö noudattaa niin sanottua hiljaista jaksoa, joka alkaa 1.1., 1.4., 1.7. ja 1.10. ja kestää tilinpäätöksen tai osavuosikatsauksen julkistamiseen asti.

Varsinainen yhtiökokous 2015

Caverionin varsinainen yhtiökokous pidetään 16.3.2015 Messukeskuksessa, Helsingissä. Ilmoittautuminen kokoukseen on alkanut ja se päättyy 11.3. klo 10.

Lisätietoa ja ilmoittautuminen

Sijoittajatietoa verkossa

Caverionin verkkosivujen Sijoittajat-osio sisältää muun muassa:

• taloudelliset raportit, pörssitiedotteet, sijoittajaesitykset ja webcast-lähetykset
  • kuukausittain päivittyvät tiedot suurimmista omistajistamme sekä yhtiön ilmoitusvelvolliset sisäpiiriläiset ja heidän omistuksensa
  • osakkeen kaupankäyntitiedot
  • työkaluja osakkeen analysoimiseksi, muun muassa osakehintahaun
  • analyytikoiden konsensusennusteet
  • tapahtumakalenterin

Caverionin sijoittajasivut

IR App

Caverionia koskeva ajantasainen sijoittajatieto on luettavissa myös iPadille optimoidussa muodossa. Sovellus tarjoaa iPad-käyttäjille viimeisintä taloudellista tietoa Caverionista sekä online että offline-tilassa. Sovelluksen voi ladata maksutta App Storesta

Julkaisujen ja tiedotteiden tilaaminen

Voit tilata Caverion pörssitiedotteet, sijoittajauutiset ja lehdistötiedotteet sähköpostiisi verkkosivuillamme olevalla tilauslomakkeella.

Vuosikertomus julkaistaan ainoastaan verkossa. Caverionin esitemateriaalia voi tilata konserniviestinnästä: communications(at)caverion.com

Tiedonantopolitiikkamme on luettavissa Caverionin verkkosivuilla