Caverionin kilpailuedut huollossa ja kunnossapidossa

• Asiakas saa kattavat, koko elinkaaren mittaiset palvelut ja kaikkiin teknisiin järjestelmiin liittyvää osaamista.
      • Teknologisen osaamisemme ja asiantuntijapalveluidemme ansiosta voimme tarjota asiakkaalle tarkasti todellisia tarpeita vastaavia palveluita. ServiFlex-konseptin ansiosta teknisten huolto- ja kunnossapitopalvelujen hankkiminen ja hallinnointi on asiakkaalle helppoa ja joustavaa.
      • Tarjoamme edistynyttä kiinteistösautomaatiota ja etähallintaa, jotka takaavat halutut olosuhteet ja sovitun energiankulutuksen sekä todellisen tarpeiden mukaiset toimenpiteet kohteessa.
      • Energiatehokkuus on osa kaikkia Caverionin palveluja, ja energiansäästö pyritään liittämään myös osaksi kaikkia palvelusopimuksia. Tarjoamme suurissa energiansäästöhankkeissa säästötakuun, jota harva muu palveluntarjoaja voi tarjota.
      • Olemme lähellä asiakkaita 12 maassa. 280 paikallista toimipistettä ja HelpDesk mahdollistavat nopean palvelun ja lyhyet vasteajat ympäri vuorokauden. Oman, ammattitaitoisen henkilöstömme merkittävä osuus henkilöstöresursseista takaa tasaisen korkean palvelun tason. Tehokas huoltoprosessimme näkyy myös asiakkaalle.