Liiketoiminta ja palvelut

Hallitsemme kiinteistöjen teknologioiden ja teollisuuden prosessien monimutkaisen kokonaisuuden ja pidämme huolta niiden koko elinkaaresta.

Caverion suunnittelee, toteuttaa, huoltaa ja ylläpitää käyttäjäystävällisiä ja energiatehokkaita teknisiä ratkaisuja kiinteistöille ja teollisuudelle.

Palveluitamme käytetään muun muassa toimistoissa ja liikekiinteistöissä, asunnoissa, julkisissa rakennuksissa, infrastruktuurissa sekä teollisuuslaitoksissa.

Asiakkaitamme ovat kiinteistöjen omistajat ja kiinteistökehittäjät, kiinteistöjen käyttäjät, rakennusliikkeet, julkinen sektori, sekä teollisuusyritykset kaikilla teollisuuden aloilla.

Palvelua läpi elinkaaren

Vastaamme asiakkaidemme kiinteistöjen ja teollisuuslaitosten teknisten järjestelmien ja ratkaisujen suunnittelusta ja toteuttamisesta sekä niiden huollosta ja kunnossapidosta. Laajan, kaikki tekniset osa-alueet kattavan osaamisemme ansiosta voimme taata asiakkaillemme, että kohteen tekniset järjestelmät muodostavat aina yhteensopivan ja toimivan kokonaisuuden. Tarjoamme palvelua asiakkaan tarpeisiin räätälöitynä.

Asiakkaillemme elinkaarinäkökulma tarkoittaa sitä, että heidän rakennuksensa, teollisuuslaitoksensa ja prosessinsa ovat toimivia, turvallisia, kestäviä sekä energia- ja kustannustehokkaita.

Tarjoamme kaikkia palveluita ja teknisiä järjestelmiä kaikissa toimintamaissamme.

Suunnittelemme, toteutamme, huollamme ja ylläpidämme teknisiä järjestelmiä. Palvelumme kattavat kaikki tekniset järjestelmät läpi kiinteistön ja teollisuuslaitoksen koko elinkaaren.

Palvelualueet

Lue lisää palvelualueista

Järjestelmät ja tuotteet

Teknologista osaamista ja innovatiivisia ratkaisuja

Teknologinen osaaminen, innovatiivisuutemme ja omat ratkaisumme ovat keskeisiä vahvuuksiamme. Oma tutkimus- ja kehityskeskuksemme tukee jatkuvaa tuote- ja palvelukehitystämme.Toteutamme asiakkaillemme räätälöityjä ja pitkälle kehitettyjä ratkaisuja muun muassa laboratorioiden, sairaaloiden ja puhdastilojen kaltaisiin vaativiin ympäristöihin.

Energiatehokkuus osa kaikkea palvelua

Energiatehokkuus on oleellinen osa kaikkea palveluamme. Tarjoamme energiatehokkaita teknisiä ratkaisuja ja varmistamme oikeanlaisella kunnossapidolla, että kohteen energiankäyttö on optimaalista. Tarjontamme kattaa laajan valikoiman energiatehokkuuspalveluita energiakatselmuksista elinkaarihankkeen kokonaistoimituksiin.

Oikeustalo toteutettiin elinkaarimallilla