Kilpailutilanne

Kokonaisvaltainen palveluvalikoima on selkeä kilpailuetumme, jolla voimme erottautua muista alan toimijoista.

Hallitsemme kiinteistöjen teknologioiden ja teollisuuden prosessien monimutkaisen kokonaisuuden ja pidämme huolta niiden koko elinkaaresta. Vastaamme asiakkaidemme kiinteistöjen ja teollisuuslaitosten teknisten järjestelmien ja ratkaisujen suunnittelusta ja toteuttamisesta sekä niiden huollosta ja kunnossapidosta. Laajan, kaikki tekniset osa-alueet kattavan osaamisemme ansiosta voimme taata asiakkaillemme, että kohteen tekniset järjestelmät muodostavat aina yhteensopivan ja toimivan kokonaisuuden.

Vahvan teknisen erikoisosaamisemme ja oman tuotekehityksen ansiosta voimme tarjota asiakkaillemme innovatiivisia, kustannussäästöjä tuovia ratkaisuja.

Caverionin kilpailuedut

• Elinkaariratkaisut: tarjoamme laajat palvelut, jotka kattavat kaikki tekniset osa-alueet läpi kiinteistön ja teollisuuslaitoksen elinkaaren. Järjestelmien integrointi on keskeistä osaamistamme.
    • Vahva tekninen erikoisosaaminen ja omat innovatiiviset ratkaisut
    • Energiatehokkuus osana kaikkia palveluita ja ratkaisuja
    • Maantieteellisesti laaja toiminta 12 maassa. Vahva markkina-asema kaikissa keskeisissä toimintamaissa.
    • Edellytykset vahvalle ja vakaalle kassavirralle:
      Vähäinen sitoutunut pääoma, laaja asiakaspohja sekä
      huollon ja kunnossapidon merkittävä osuus liiketoiminnasta
    • Kyky kasvaa myös yritysostoin

Keskeiset kilpailijat

Kilpailu markkinoilla käydään pääosin paikallisella tasolla. Kiinteistöteknisiä palveluita tarjoavat yritykset voidaan Euroopan markkinoilla jakaa karkeasti kolmeen eri tyyppiin:

Keskeiset kilpailijat maittain

Are, Royal Imtech, Consti